Правила відвідування Центру

Правила
відвідування занять, процедур, послуг
в Центрі Здоров’я, Краси та Успіху
«The Vesnina Group»

Центр Здоров’я, Краси та Успіху «The Vesnina Group» (далі – Центр) ставить своїм основним завданням турботу про емоційне, фізичне та психологічне здоров’я та розвиток Вас або Ваших дітей. Дані правила розроблені насамперед для комфортного перебування Вас в нашому Центрі. Кожен бажаючий скористатися послугами Центру зобов’язаний слідувати внутрішнім правилам відвідування, вказівкам персоналу, дотримуватися встановлених заборон та обмежень.

Просимо Вас ознайомитися з НАШИМИ ПРАВИЛАМИ:

  1. У Центрі «The Vesnina Group» прийом у всіх фахівців здійснюється за попереднім записом. Записатися Ви можете за телефонами 067-308-70-80, 099-308-70-80, у Адміністратора центру, на нашому офіційному сайті vesninagroup.com.ua або соц. мережах (Фейсбук, Інстаграм, Телеграм, Вконтакті).
  2. Під час відвідування Центру відвідувачі зобов’язані надягати бахіли або змінне взуття, залишати верхній одяг у гардеробі, на час Вашого перебування в Центрі перемикати мобільний телефон в беззвучний режим, дотримуватися тиші та бути ввічливими з іншими Відвідувачами та Персоналом Центру.
  3. При первинному відвідуванні відвідувачам необхідно заповнити анкету. Надані Вами дані повинні бути достовірними. При не бажанні заповнювати анкету, Центр залишає за собою право відмовити клієнту в наданні будь – яких послуг.
  4. Працівниками Центру не надається інформація третім особам, що стосується особистих даних Клієнта, кількості та вартості наданих йому послуг.
  5. Присутність батьків на заняттях, передбачено виключно тільки під час пробних, звітних та консультаційних занять. Батьки несуть відповідальність за здоров’я та безпеку дітей до та після занять.
  6. Вартість послуг, що надаються визначена прейскурантом цін Центру на поточний момент. Ціни на послуги можна дізнатися, зателефонувавши до Центру або подивитися на нашому сайті в розділі «Прайс».
  7. Відвідування семінарів, курсів, тренінгів здійснюється по передплаті. Мінімальна сума передплати – 500 грн.
  8. Якщо відвідувач передумав приходити на семінар/курс/тренінг, він зобов’язаний повідомити про це заздалегідь, не менше, ніж за 14 днів до початку заходу. В іншому випадку, передплата Центром не повертається.
    У випадку хвороби відвідувача, перенесення коштів на наступний раз можливе виключно при наданні довідки про хворобу або лікарняного листа. Термін перенесення визначається індивідуально.
    При скасуванні відвідування заходу менш ніж за 3 дні до початку без надання відповідних документів, що підтверджують важливість або неможливість присутності, передплата не повертається і не переноситься.
    Повернення коштів за послуги здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту надходження заяви на їх повернення і після вирахування усіх комісій. У разі оплати безготівковим розрахунком, повернення здійснюється тільки на реквізити того клієнта, який оплатив дані послуги.
  9. Центр залишає за собою право скасовувати або змінювати дату семінару/курсу/тренінгу в зв’язку з не набором групи або хворобою викладача.
  10. Оплата може здійснюватися готівковим та безготівковим способом. Всі послуги, процедури та заняття оплачуються безпосередньо перед їх початком.
  11. Якщо Ваші плани змінюються, й Ви не можете прийти на індивідуальні процедури або заняття в заброньований час, ми просимо Вас скасувати або змінити час візиту, повідомивши про це Адміністрацію центру, не пізніше, ніж за 3 години до початку відповідного заходу.
  12. У разі якщо Відвідувач не попереджає Адміністрацію центру про скасування візиту за 3 години, послуга вважається наданою та плата знімається (у випадку з сертифікатом або авансом) або оплачується при наступному відвідуванні.
  13. Відвідувач повинен своєчасно повідомляти Адміністрації про зміну контактного телефону (це дозволить, вчасно повідомляти Вам про зміни в розкладі занять та проведених заходах).
  14. На заняття, процедуру або тренінг необхідно приходити за 10 хвилин до зазначеного часу.
  15. Допустимий час очікування Відвідувачем послуги – до 10 хвилин. Час очікування Відвідувача, що спізнюється – 10 хвилин, за умови, що Відвідувач зобов’язаний попередити адміністратора центру про можливе запізнення. При запізненні більше 10 хвилин, тривалість наданої послуги скорочується на час запізнення без зміни вартості послуг.
  16. Адміністрація залишає за собою право замінювати заявленого майстра на час його хвороби, вимушеної відсутності або перенести послугу, процедуру, заняття на інший день та час.
  17. Сертифікати та акційні комплекси послуг, сплачені наперед, обміну та поверненню не підлягають. При неможливості відвідувати сеанси за станом здоров’я (документально підтвердженого) можливо продовжити терміни дії (термін розглядається в індивідуальному порядку) або передати найближчому родичу (розглядається індивідуально).
  18. Для отримання подарункових та бонусних послуг, пред’явлення сертифікатів та купонів обов’язково.
  19. Щоб уникнути інфікування при ГРВІ та т.п., забороняється приходити на заняття або процедури. У разі хвороби необхідно повідомити про це Адміністратора Центру за три години до заброньованого часу.
  20. Якщо у Клієнта наявні будь-які проблеми зі здоров’ям, необхідно повідомити про це фахівцеві завчасно, щоб виключити ризик виникнення несприятливих реакцій під час проведення процедури.
  21. Відвідувачам, які перебувають в стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння буде відмовлено в прийомі. Відвідування занять та процедур в такому стані категорично заборонено. Передоплата за послуги утримується Центром з відвідувача як санкція (штраф) за порушення цих Правил.
  22. Попереджаємо Вас про те, що в центрі забороняється палити, розпивати спиртні напої, приносити з собою та вживати їжу, жувальні гумки, нецензурно виражатися, вести фото та відео зйомку.
  23. Під час перебування в Центрі Відвідувачі несуть матеріальну відповідальність за шкоду майну Центру, нанесений ними або їхніми дітьми. Підстави та заходи матеріальної відповідальності не врегульовані цими Правилами – регулюються Цивільним кодексом України (далі – ЦК України).
  24. У відносинах з відшкодування шкоди Центром можуть застосовуватися заходи забезпечення виконання зобов’язань, передбачені Главою 49 ЦК України, зокрема неустойка та притримання речей. Крім того, Центр вправі задовольнити свої майнові вимоги до відвідувача за рахунок невикористаних авансових сум (передоплати) за послуги.
  25. Відвідувачам не рекомендується приносити з собою цінні речі. Центр не несе відповідальності за їх збереження.
  26. У діяльності Центру передбачені неробочі, святкові дні, які встановлюються Урядом України або внутрішнім розпорядком Центру.

Дякуємо Вам за розуміння та сподіваємося на дотримання правил відвідування Центру.

МИ ЗАВЖДИ РАДІ ВИСЛУХАТИ ВАШІ ПРОПОЗИЦІЇ
ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА
РОБОТИ НАШОГО ЦЕНТРУ!