Психолого-логопедичний курс “Впевнене слово” для підлітків з 13 років

Психолого-логопедичний курс для підлітків “Впевнене слово”

Ми прагнемо навчити красивої та чіткої мови!

Курс впевненого слова для підлітків

Мова школяра придбає виразність, а погляд стане більш впевненим.
Як цього досягти? Ось основні кроки:

1. “Дикція та хороша мова”

  • вчимося чітко промовляти звуки;
  • виразна мова;
  • сильний голос.

2. “Як впоратися з хвилюванням”

  • як впоратися з хвилюванням та страхом;
  • як рухатися у дошки;
  • як почати говорити, коли переповнює хвилювання.

3. “Вчимося переказувати”

  • вміти розповідати цікаво та яскраво;
  • вміти переказувати цікаві історії.

За форматом це максимально практичні заняття:

90% практика, 10% теорія. В ході занять даються вправи на зняття бар’єрів і страху під час відповідей біля дошки і виступу перед комісією, відпрацьовуються навички ефективної комунікації з вчителями та батьками, вивчаються навички активного слухання. В ході занять вивчається як правильно стояти перед аудиторією, які жести краще використовувати, а від яких відмовитися, як справити сприятливе враження, як говорити, щоб тебе слухали і чули.

Цілі:

  • Зняти відчуття страху і невпевненості під час спілкування і виступу перед класом.
  • Відпрацювати основні параметри, які впливають на успішність відповіді на іспиті або біля дошки, і на спілкування з однолітками, батьками, вчителями.
  • Визначити напрями в яких необхідно розвиватися для самонавчання, після закінчення курсу.

Психолого-логопедичний курс для підлітків Впевнене слово

Заплановані результати:

  • Впевненість при виступах і відповідях біля дошки, при веденні бесіди з вчителями, батьками, однолітками.
  • Уміння правильно стояти, використовувати правильні жести, погляд, тембр голосу.
  • Знання як правильно пересуватися по аудиторії, як зацікавити слухачів, як правильно відповідати на питання.
  • Як прибрати основні помилки при виступі і відповіді: слова-паразити, жести-паразити, монотонність, відсутність контакту зі слухачами та ін.
  • Уміння налагоджувати відносини як з ровесниками, так і з батьками і вчителями.
  • Як правильно будувати комунікацію з ровесниками.
  • Як краще говорити з батьками і вчителями.
  • У чому різниця, коли говориш один на один, з кількома слухачами, і якщо виступаєш перед класом або великою аудиторією.
  • Як побудувати свою промову так, щоб інші говорили, що з вами цікаво спілкуватися.

Формат занять: 9 днів по 2 години 10:00 – 12:00 з перервами на чай, печиво.

Тільки кращі вправи! 

Практика:

Міні-самопрезентації з відпрацюванням навички давати зворотній зв’язок. Демонстрація навичок, обговорення результатів, відповіді на питання.

Запам’ятовуємо тілом основні пози, тренуємо положення рук. Знаходимо найбільш вдалу і зручну для себе позу, з урахуванням оцінки, як це виглядає з боку, і як це сприймається слухачами.

Робота з жестами. На що звертати увагу під час жестикуляції. Вправи на відпрацювання жестів «що говорять» і «комунікаційних».

Як зберігати впевненість в собі. Прийоми для зняття хвилювання і страху під час виступу і бесіди. Відпрацювання навички виступів без підготовки. Куди дивитися під час бесіди.

Відпрацювання навички зберігати спокійний стан. Як відповідати на складні питання. Тренуємо емоційну стійкість при відповідях на несподівані запитання. Відпрацьовуємо навик швидко, спонтанно, «зберігаючи обличчя», відповідати на складні питання.

Акторська майстерність. Зміна стилю свого виступу.

Робота з голосом. Прийоми для кращого володіння своїм голосом. Підготовка мовного апарату. Голосова розминка. Налаштування по голосу під стиль співрозмовника (дуже важливо при розмові з вчителем або при відповіді на іспиті).

Словесна імпровізація. Демонстрація. Розбір основних стратегій. Тренуємо навички переходу з поточної теми на тему, потрібну вам.

Контакт очима. Куди дивитися під час виступу, під час розмови один на один, під час спілкування з двома або трьома співрозмовниками. Відпрацювання вміння підтримувати зі слухачами хороший контакт очима.

Запускаємо механізм самонавчання, щоб розвиток ораторських навичок тривав і після закінчення заняття.

З перших же хвилин занять складається відкрита, невимушена обстановка. В якій легко розслабитися і вести себе невимушено! 

Обов’язкова попередня співбесіда!

Психолого-логопедичний курс для підлітків Впевнене слово

Заняття веде Весніна С. В. – професійний експерт-тренер, практичний психолог, психоаналітик, педагог, логопед, Арт-терапевт. Проводить приватне консультування, тренінги в області психології, ораторської майстерності, ділового спілкування, навчає за авторськими програмами.


– Індивідуальний підхід до кожного учня.
– Працюємо тільки міні-групами від 3 до 5 осіб.
– Під час занять постійно проходять міні спектаклі, ліпимо, робимо аплікації та … говоримо, говоримо, говоримо.
– Приймаємо всіх та даємо батькам безкоштовну консультацію щодо якості мовлення дитини та її творчих можливостей. Нам дуже важливо, щоб з учнів виросли культурні, впевнені, товариські люди з широким світоглядом, поважали та розуміли Вас.

Записатися!

price

Відгук на курс для підлітків Впевнене слово

comments powered by HyperComments