Логопед

ПОСЛУГИ ТА КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ

Логопед

Ця інформація буде цікава:

– турботливим батькам дошкільнят, школярів, підлітків і вчителям, зацікавленим в профілактиці і корекції мовних порушень своїх дітей і учнів,

– діловим людям, студентам, дорослим, кому проблеми дикції та техніки мови загрожують поставити хрест на кар’єрі та викликають комплекси.

  Я, Світлана Весніна – логопед, психолог, педагог, коуч-тренер.  Займаюся профілактикою та корекцією порушень усного та писемного мовлення, заїканням, як з дітьми, так й з дорослими.

Р.S.

– Засновник Центру Весніна Груп
– Логопед, фахівець з техніки мови, ораторської майстерності
– Практикуючий психолог, психоаналітик, АРТ-терапевт
– Експерт-тренер в області ефективних комунікацій
– Ведуча клієнтських та навчальних програм «Практична АРТ-терапія», «Ораторська Майстерність», Курс «Впевненого Слова» для підлітків, «Риторика від 5 років та старше».
– Більш як 30 років досвіду роботи в сфері педагогіки, психології, логопедії
– Три вищі освіти: логопед, педагог, психолог
– Маю трьох синів

В ЯКИХ ВИПАДКАХ ПОТРІБНА ДОПОМОГА ЛОГОПЕДА?

Логопед для дитини від 2 до 6 років:

  • Дитина в 2 роки не говорить, використовує тільки лепетні слова, переставляє склади в словах (неговорячі «мовчуни»).
  • Дитині 3 роки, але її мова нерозбірлива та незрозуміла для оточуючих.
  • Дитина неправильно вимовляє звук.
  • Не засвоєні граматичні норми мови. Дитина неправильно узгоджує слова.
  • Дитина не володіє зв’язною мовою.
  • Дитина відчуває труднощі в навчанні читання.
  • Скоро в школу.
  • КУРС “Риторика для дітей від 5 років та старше”.

  Логопед для школярів з 7 до 16 років:

  • Збереглася неправильна звуковимова (ротацизм – “картавість”, ламбдацизм – неправильна вимова звуку [л], сігматіз шиплячих – “шепелявість” та ін.).
  • У підлітка проблеми з листом або читанням. Дурні помилки (пропуски, заміни, недописування букв, складів та навіть слів!). Школяр погано читає повільно та монотонно, з помилками, а іноді й сам придумує кінець фрази.
  • Підліток 5-11 класу знає правило, але забуває використовувати його при письмі, що призводить до стійкої неуспішності з російської мови. В цьому випадку необхідне логопедичне обстеження, щоб з’ясувати, чи немає у дитини дисграфії, дислексії або дізорфографії.
  • Базовий та просунутий курс “Впевнене Слово” школярам 13-15 років – 9 занять, по 1.5 години, 1-2 рази в тиждень. Група 5-7 чоловік. Набір проводиться щомісяця. Детальніше …

  Логопед для дорослих (з 17 років):

  • Порушення звуковимови, дикції, голосу («каша в роті», тихий голос, заїкання).
  • Вам давно вже за 20, але косномовлення залишилося, важкі звуки не вимовлявляються, заважаючи жити повноцінно.
  • Втрата мови в результаті інсульту, ЧМТ.
  • У родині сталося нещастя – хтось із близьких втратив мову повністю або частково. Важливо якомога раніше почати відновлююче навчання з фахівцем.
  • Страх говорити перед публікою, важливими зустрічами та подіями (логофобія).
  • Базовий КУРС “Ораторська Майстерність” 9 занять по 2 години. Група 5-7 чоловік. Набір проводиться щомісяця. Детальніше…

           БУКВА “Р”?

Багато батьків сприймають труднощі з вимовою звуку Р як серйозну проблему. Підключають до «біди» педіатрів, невропатологів, а дитину починають лякати майбутніми труднощами в спілкуванні … Якщо ви свідомий та люблячий батько – зупиніть цю «істерію» в зародку! Навчіть свого малюка ставитися до труднощів (в тому числі й з вимовою) дружньо, спокійно та з гумором. І якщо вам вдасться перетворити логопедію в гру що захоплює, ви й ваша дитина виграєте в будь-якому випадку – вона освоїть звук Р та обов’язково навчиться «терпіти невдачі», залишаючись впевненою в собі людиною.

Або зверніться до грамотного фахівця: педагога, логопеда, психолога – Весніна С. В.


     Тест “Розвиток мовлення дитини 4-5 років”

1. Чи задає вона питання за змістом почутого тексту? Ні Так
2. Чи легко дитина спілкується з дітьми та дорослими? Ні Так
3. Чи вважаєте Ви, що її мова граматично правильно оформлена? Ні Так
4. Чи все розуміє дитина з того, що вона чує вдома та в дитячому саду? Ні Так
5. Чи подобається їй, коли читають? Ні Так
6. Чи всі звуки вона вимовляє правильно? Ні Так
7. Чи всі рідні та близькі, вихователі, знайомі вважають, що дитина чує добре? Ні Так
8. Чи користується вона реченнями, що складаються з п’яти-шести слів? Ні Так

Отже, Ви самостійно оцінили мовний розвиток Вашої дитини. Настав момент підрахунку.

Якщо Ви маєте:
2 “ні”– у вас немає причин для занепокоєння;
від 3 до 5 – рекомендуємо проконсультуватися у логопеда;
від 6 й більше – необхідно терміново звернутися за допомогою до логопеда!

Додаткова інформація

Дізнатися докладніше про послуги логопеда в Харкові та записатися на консультацію або заняття можна
за телефонами: 067-30-87-080, 093-74-35-699, 099-30-87-080
Skype: vesnina_s_v
e-mail: vesninagroup@gmail.com

Де ми знаходимося?

м. Харків, пр-т Московський, 257, метро Палац Спорту (Маршала Жукова), “НДІ Кондиціонер”, 11 поверх, режим роботи з 08-00 до 22-00. БЕЗКОШТОВНА парковка. Попередній запис обов’язковий!

price

Відгук на логопедаВідгук на логопедаВідгук про логопед

comments powered by HyperComments